L'Associació de Veïns de l'Eixample del Sió d'Agramunt ha fet una donació, un cop dissolta, de 1669,35 euros a l'Ajuntament d'Agramunt. L'objectiu de l'entitat és que aquests diners siguin destinats a la Residència Geriàtrica Mas Vell.
L'entitat va néixer al 1999, quan un grup de veïns de la zona va impulsar una festa popular oberta a tota la vila que tenia lloc al juliol. Per poder organitzar millor aquesta festa de barris, l'any 2004 es constituïren com a entitat i van celebrar ininterrompudament la festa fins a l'any 2009. Desprès d'uns anys sense activitat, l'associació decidí dissoldre's. Ara, l'entitat que disposava d'un fons, ha decidit fer-ne donació a l'Ajuntament d'Agramunt, concretament a la residència.
La regidoria de benestar i salut, de forma conjunta amb la direcció de la residència ha decidit que la donació es destinarà a l'adquisició de noves taules per al menjador de la residència.
